Veelgestelde vragen


• Elke maand ontvang je een e-mail met een uitnodiging om kennisvragen in te vullen. Beantwoord je de vragen goed? Dan krijg je daar Munten voor.
• Door het jaar heen kun je ook Munten verdienen met teamdoelstellingen. Deze Munten scoor je door samen met je team de Mystery shopping en incentive doelstellingen te behalen.
• De behaalde Munten worden onder het team verdeeld en individueel toegekend.


Rechtsboven in de portal kunt je zien hoeveel Munten je hebt gespaard. Wil je een gedetailleerd overzicht van je gespaarde Munten? Ga dan naar Mijn Munten.


Alle vragen die betrekking hebben op het ING Uitmuntend programma kun je stellen aan de helpdesk via support@touchincentive.com of per telefoon via 010-2043043.


Nee, je kunt je gespaarde Munten alleen inwisselen tegen de artikelen of diensten in het programma zoals weergegeven in de cadeaushop.


Ja, Je kunt ervoor kiezen om de Munten over te dragen aan een deelnemende collega. Mail hiervoor de helpdesk via support@touchincentive.com.


Na bestelling van een of meerdere artikelen, wordt de bestelling normaliter binnen 2-3 werkdagen geleverd. Indien het artikel niet op voorraad is en niet binnen de gestelde tijd kan worden geleverd, word je hiervan middels e-mail op de hoogte gebracht door de helpdesk van het ING Uitmuntend programma.


Ja, je ontvangt binnen een paar minuten na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging op het opgegeven e-mailadres.


Indien het product uitverkocht blijkt te zijn word je hierover geïnformeerd en zullen we een soortgelijk product met dezelfde of betere specificaties toesturen. Indien je niet tevreden bent met het vervangende artikel kun je dit artikel uiteraard retour sturen. Indien er absoluut geen soortgelijk product in dezelfde prijsklasse beschikbaar is krijg je een melding dat je gekozen product uitverkocht is en zullen de punten automatisch worden teruggestort op je account.


Nee, de in de cadeaushop vermelde Munten per artikel zijn altijd inclusief verzendkosten. Er komen dus later geen extra verzendkosten bij.


Wanneer je het cadeau beschadigd of defect ontvangt, dan dien je binnen en zo kort mogelijke termijn contact op te nemen met de helpdesk.


Absoluut. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zijn nooit zichtbaar voor externe partijen. Gegevens zullen ook nooit aan derden beschikbaar gesteld worden.


Heb je nog geen antwoord op je vraag gekregen? Neem dan even contact op met onze helpdesk op telefoonnummer 010-2043043 of via e-mail support@touchincentive.com